Колб, С.2025-03-042025-03-042024Колб, С. (2024). Основи управління якістю продукції на підприємстві. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Технологія та функції менеджменту в організації. Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с. 96–104). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7062Стаття присвячена вивченню основних аспектів та методів управління якістю продукції на підприємствах. У контексті постійно зростаючої конкуренції та змінних рин-кових умов, ефективне управління якістю стає ключовим чинником успіху для підприємств. Стаття розглядає теоретичні засади управління якістю, включаючи важливі аспекти такі як стандартизація, сертифікація, контроль якості та покращення процесів. Досліджуються сучасні підходи та інструменти управління якістю, такі як системи управління якістю ISO, методи Six Sigma та Total Quality Management (TQM). На основі аналізу теорії та практичного досвіду робиться висновок про важливість впровадження систематичного підходу до управління якістю для забезпечення конкурентоспроможності та стабільності підприємства на ринкуukAttribution 4.0 InternationalОснови управління якістю продукції на підприємствіArticle96–104