Шинкаренко Валерії2024-09-202024-09-202020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/700ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність теми формування бренду підприємства є основним імперативом для успішного функціонування та розвитку бізнесу, який часто стає працюючим нематеріальним активом і приносить додатковий дохід, забезпечує прихильність споживачів. В Україні готельні мережі представлені як національними, так і міжнародними брендами, які сьогодні опинились у складних карантинних умовах, що спричинили зупинку туристичних потоків – джерел завантаження номерного фонду. Тому актуальним завданням у поточній перспективі є робота над розвитком бренду, управління базами даних за допомогою клієнтоорієнтованого віддаленого сервісу. Активізація нововведень у сфері гостинності, спричинених пандемією в рамках політики виживання, формує інноваційні компоненти готельного бренду. Нові правила комунікацій та організації процесів готельного обслуговування також повинні бути у комплаєнсі із формуванням та укріпленням бренду. Таким чином, спираючись на науково-аналітичну базу та напрацювання у сфері гостинності актуальним є дослідження основних аспектів формування бренда та ефективності інвестицій в його розвиток. Багато зарубіжних та вітчизняних вчених, таких як Р. Аакв, Д. Аакер, Г. Полішко, П. Темпорал, Г. Чамерсон, Н.Безрукова, В.Свічкар, С. Гаркавенко, Д. Джобер, Дж. Еванс, Ф. Котлер, Ж. Ж. Ламбен, С. Мельниченко, М. Бойко, Л. Бовш, Ю. Масюк, Л. Забуранна та інші займались дослідженням теоретичних і практичних засад брендингу [3-15; 31; 38-54]. Але аналіз їх наукових публікацій свідчить про те, що формування та розвиток бренду завжди є актуальною проблемою, що посилюється неперервними інноваціями інформаційного середовища. Крім того, недослідженими лишаються питання брендингу готельних операторів, зокрема міжнародного брендингу, що обумовило актуальність обраної теми. Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних і методологічних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо міжнародного брендингу мережі готелів. У процесі досягнення мети було поставлено і вирішено наступні завдання: визначення сутності міжнародного брендингу, його складових та ролі в забезпеченні ефективності діяльності готельної мережі; аналіз політики мережі готелів «Radisson» щодо формування бренду; дослідити міжнародні фактори брендингу; сформулювати ціннісні рекомендації щодо посилення бренду в стратегічній перспективі; сформувати пропозиції щодо механізму управління брендами мережі готелів. Об’єктом дослідження є брендинг мережі готелів «Radisson». Предмет випускної кваліфікаційної роботи теоретичні і практичні засади брендингу мережі готелів «Radisson». Під час написання випускної роботи були використані наступні методи дослідження: діалектичний метод, абстрактно-логічний, ситуаційний аналіз, метод абсолютних та відносних величин, економіко-математичний тощо. Інформаційна база складається з наукових праць вітчизняних та зарубіжних учених, монографій, нормативно-правових актів України, статей наукових конференцій, даних офіційного сайту мережі готелів «Radisson» та її близьких конкурентів.МІЖНАРОДНИЙ БРЕНДИНГ МЕРЕЖІ ГОТЕЛІВ «RADISSON»Other