Тонченко, А.2025-04-022025-04-022023Тонченко, А. (2023). Інструменти цифрового маркетингу в діяльності підприємств роздрібної торгівлі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 174–179). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8405Мета статті полягає у дослідження основних інструментів цифрового маркетингу в діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Для початку нами було досліджено роль та розвиток цифрового маркетингу та визначенні його основні інструменти. Наступним було досліджено розвиток електронної торгівлі як одного із основних напрямків роздрібної торгівлі в умовах цифрових технологій. Визначено, що саме цифрові технологій являються основою маркетингу сучасного підприємства та створюють всі умови для розвитку роздрібної торгівлі не лише для українських, але й світових компаній.ukAttribution 4.0 Internationalцифровий маркетингконтекстна рекламаелектронна торгівляцифрові технологіїІнтернетdigital marketingcontextual advertisinge-commercedigital technologiesInternet.Інструменти цифрового маркетингу в діяльності підприємств роздрібної торгівліArticle