Яковенко, А.2025-04-022025-04-022023Яковенко, А. (2023). Маркетинг як фактор конкурентоспроможності підприємств. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 220–227). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8424Стаття присвячена дослідженню сутності і ключовим засадам маркетингу як фактору конкурентоспроможності. В основі дослідження покладено узагальнення сутності і змісту поняття «конкурентоспроможність», висвітлено основні стратегії отримання конкурентних переваг, в роботі досліджено маркетингові інструменти підвищення конкурентоспроможності.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетинг як чинник конкурентоспроможностіінноваційний маркетингстратегія управліннябрендингmarketing as a factor of competitivenessinnovative marketingmanagement strategybranding.Маркетинг як фактор конкурентоспроможності підприємствArticle