Романюк, А.2025-11-182025-11-182025Романюк, А. (2025). Цифрова реклама та імідж бренду в цифровому середовищі медіахолдингу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Цифровий маркетинг у теорії та практиці. Ч. 2. (с. 197–204). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12599У статті розглянуто значення цифрового маркетингу та його вплив на ефективність підприємств в умовах сучасної цифрової економіки. Окреслено основні відмінності між цифровим та інтернет-маркетингом, проаналізовано методи просування брендів та їх адаптацію до технологічних змін. Особливу увагу приділено цифровому брендингу, його еволюції та впровадженню нових стратегій, таких як ко-брендинг і партнерський брендинг. Досліджено роль компанії «ТРК Студія 1+1» у медіасередовищі, її стратегічний розвиток та використання цифрових рекламних інструментів.ukAttribution 4.0 InternationalЦифрова реклама та імідж бренду в цифровому середовищі медіахолдингуArticle197–204