Михайлюк, М.2025-01-222025-01-222024Михайлюк, М. (2024). Рекламна діяльність кондитерських підприємств в Україні. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 52–56). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4923The article reveals the nutritional form of the optimal product range. Methods of promotion, market research and innovative development are considered as the main sources of successful competition.У статті розкриті питання формування оптимального товарного асортименту. Розглядаються методи просування, дослідження ринку та інноваційний розвиток як основні складові успішної конкуренції.ukтовартоварний асортименткондитерські підприємствакондитерська галузьконкурентоспроможністьproductproduct rangeconfectionery enterprisesconfectionery doughcompetitivenessРекламна діяльність кондитерських підприємств в УкраїніArticle