Рождественський, В.2025-04-032025-04-032023Рождественський, В. (2023). Еmail-маркетинг у бізнес-середовищі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 375–383). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8503У статті розглянуто базові принципи email-маркетингу та етичні норми при комунікації зі споживачами в бізнес-середовищі. Виокремлено типи інструментів email-маркетингу та проведено опис окремих їх прикладів. Описано алгоритм створення каналу email-комунікації підприємства з залученням описаних інструментів та висвітлено засто¬сування стратегії даного інструменту маркетингу на прикладі діючого підприємстваukAttribution 4.0 Internationalemail-маркетингкомунікаціяелектронні листицифровий маркетингкампаніїпринципиетика email-marketingcommunicationemailsdigital marketingcampaignsprinciplesethicsЕmail-маркетинг у бізнес-середовищіArticle375–383