Дьяконов В. О.2025-01-092025-01-092024https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/3070This article is devoted to considering the effectiveness of the strategy for developing and implementing a minimum finished product in contextual project management for selling goods on the Internet. An analysis of the online trading market, identification of key functions and capabilities of the product, strategies for managing the development and implementation of minimum valuable product, as well as recommendations for practical support in project management.Ця стаття присвячена дослідженню ефективності стратегій розробки та впровадження мінімальної життєздатної продукції у контексті управління проєктами програмних продуктів для реалізації товарів у інтернет-просторі. Дослідження охоплює аналіз ринку інтернет-торгівлі, ідентифікацію ключових функцій та можливостей продукту, стратегії управління розробкою та впровадженням мінімально життєвого продукту, а також рекомендації для практичного застосування в управлінні проєктами програмних продуктів.ukАналіз ефективності стратегій розробки та впровадження MVP у інтернет-просторіArticle