Скавронський, В.2025-02-262025-02-262024Скавронський, В. (2024). Прогнозування конкурентоспроможності підприємства. У Г. В. Блакита. (Ред.), Економіка і фінанси бізнесу. Ефективність бізнесу в умовах сучасних викликів: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.201–211). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/6565У статті розглянуто особливості існуючих методів прогнозування конкурентоспроможність підприємства. Описано підходи науковців до трактування сутності основних понять теми дослідження та приведено найбільш вдале визначення. Узагальнено інформацію про те, що методи прогнозування включають набір інструментів, які дозволяють ранжувати підприємства за рівнем конкурентоспроможності. Утворення інформаційної бази для прогнозування включає об’єднання показників, що характеризують різні аспекти функціонування підприємства, у групи. Висловлено думку, що конкурентоспроможність підприємства описується як здатність задовольняти певні потреби у порівнянні з аналогічними об’єктами на ринку. Існують різні методи аналізу конкурентоспроможності підприємства, які характеризуються своїми перевагами та недоліками і можуть бути застосовані вітчизняними підприємствамиukAttribution 4.0 Internationalконкуренціяконкурентоспроможність підприємствастратегія розвиткуконкурентні перевагиджерела конкурентоспроможностіпрогноз competitionenterprise competitivenessdevelopment strategycompetitive advantagessources of competitivenessforecastПрогнозування конкурентоспроможності підприємстваArticle