Бондаренко Галина Василівна2025-10-212025-10-212024Бондаренко Г. В. (2024) УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ КОРПОРАТИВНИХ ЦІННОСТЕЙ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ. 073 «Менеджмент» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11893ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність дослідження. У сучасних умовах глобальної конкуренції та швидкого розвитку технологій, високі вимоги споживачів до якості продукту в індустрії туризму та гостинності стають визначальним фактором для успіху підприємства у довгостроковій перспективі. Корпоративна культура готельної компанії має прямий вплив на її конкурентоспроможність, сприяє прискоренню та збільшенню обсягів реалізації, і виступає як інструмент досягнення стратегічних цілей готелю, що є особливо актуальним в умовах сучасної кризи. Оптимально сформована корпоративна культура дозволяє забезпечити стабільність та єдність організації, утримуючи її в лідируючому положенні на ринку у довгостроковій перспективі.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalУПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ КОРПОРАТИВНИХ ЦІННОСТЕЙ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУBachelor Thesis