Прокопюк, В.2025-04-012025-04-012023Прокопюк, В. (2023). Планування рекламної кампанії в соціальних мережах. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 95–100). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8293У статті розглянуто основні чинники та складові процесу планування рекламної кампанії в соціальних мережах, ключові етапи планування та засоби створення успішної рекламної кампанії.ukAttribution 4.0 Internationalсоціальні мережірекламарекламна кампаніямаркетинг в соціальних мережахтаргетована рекламаsociаl networksаdvertisingаdvertising cаmpаignmаrketing in sociаl networkstаrgeted аdvertising.Планування рекламної кампанії в соціальних мережахArticle