Ратинський, Л.2025-01-212025-01-212024Ратинський, Л. (2024). Стратегічне позиціонування підприємства ТОВ «Мережа магазинів "Дніпро-М"» у бренд-менеджменті. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 207–210). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4809This article examines the strategic positioning of the company using the example of LLC «Dnipro-M Retail Network», specializing in retail sales of electric, gasoline, and hand tools. It highlights brand analysis, identification of the target audience, and the formation of a unique trade proposition, while identifying strategic directions for market positioning and outlining marketing strategy vectors. The research findings are essential for understanding the principles and methods of strategic brand management in the retail trade sector and may serve as a basis for further research in the field of brand management and marketing. Additionally, attention is drawn to the importance of strategic positioning for business development in the face of economic and social instability.Ця стаття розглядає стратегічне позиціонування підприємства на прикладі ТОВ «Мережа магазинів «Дніпро-М»«, що спеціалізується на роздрібній торгівлі електро, бензо та ручного інструменту. Висвітлюється аналіз бренду, визначення цільової аудиторії та формування унікальної торгової пропозиції, ідентифікуються стратегічні напрями позиціонування на ринку та наводяться вектори маркетингової стратегії. Результати дослідження важливі для розуміння принципів та методів стратегічного управління брендом у сфері роздрібної торгівлі та можуть слугувати основою для подальших досліджень у галузі бренд-менеджменту та маркетингу.ukстратегічне позиціонуваннябренд-менеджментаналіз брендуцільова аудиторіяунікальна торгова пропозиція (USP)позиціонування на ринкумаркетингові стратегіїконкурентоспроможністьмаркетинговий міксбренд-архітектурарозвиток брендуstrategic positioningBrand managementBrand analysisTarget audienceUnique selling proposition (USP)Market positioningMarketing strategiesCompetitivenessMarketing mixBrand architectureBrand developmentСтратегічне позиціонування підприємства ТОВ «Мережа магазинів "Дніпро-М"» у бренд-менеджментіArticle