Ланько, О.2025-04-022025-04-022023Ланько, О. (2023). (2023). Засоби маркетингових комунікацій підприємств. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 106–112). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8393В статті проаналізовано основні засоби маркетингових комунікацій промислових підприємств та виділено особливості комунікацій промислового маркетингу, порівнюючи зі споживчим маркетингом.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингові комунікаціїпромисловий маркетингпідприємствопросуваннязасоби комунікаціїмаркетингmarketing communicationsindustrial marketingenterprisepromotioncommunication toolsmarketing.Засоби маркетингових комунікацій підприємствArticle