Нечай, П.2025-10-062025-10-062025Нечай, П. (2025). Управління системою інтегрованих маркетингових комунікацій у глобальному маркетинговому просторі. У Г. В. Дугінець (Ред.), Торговельно-економічні відносини у ХХІ ст. (с. 170–177). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11418У роботі розглянуто етапи розвитку теорії інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) та сучасні підходи до їхнього управління в умовах глобального маркетингового простору. Визначено ключові особливості ефективного управління ІМК, зокрема міжкультурну адаптацію, уніфікацію бренду, цифрову трансформацію комунікацій, репутаційний менеджмент та правове регулювання. Узагальнено досвід впровадження ІМК компаніями Coca-Cola, Apple, Nike та McDonaldʼs, що свідчить про необхідність поєднання глобальних стратегічних рішень з локальними інструментами впливу. Робота підкреслює важливість стратегічної інтеграції ІМК у загальну бізнес-модель компанії.ukAttribution 4.0 InternationalУправління системою інтегрованих маркетингових комунікацій у глобальному маркетинговому просторіArticle170-177