Никонюк, С.2025-01-162025-01-162024Никонюк, С. (2024). Розробка програм лояльності у сфері ресторанного бізнесу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 48–53). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4047The article examines the key factors that influence the effectiveness of such programs. The main elements of the loyalty program are highlighted. Loyalty program goals are defined. The main approaches to increasing the efficiency of restaurant loyalty programs are described. Types of loyalty programs used in restaurants have been systematized. The importance of implementing loyalty programs in restaurants as a prerequisite for increasing the level of their attendance is argued.У статті досліджено ключові фактори, які впливають на ефективність таких програм. Виокремлено основні елементи програми лояльності. Визначено цілі програми лояльності. Охарактеризовано основні підходи до підвищення ефективності програм лояльності ресторанів. Систематизовано види програм лояльності, які використовуються в ресторанах. Аргументовано на важливості впровадження програм лояльності в ресторанах як передумови для підвищення рівня їх відвідуваності.ukпрограми лояльностіефективністьакціїзнижкибонусикомуні¬каціяспоживачівідносини з клієнтамисередній чекрестораниloyalty programsefficiencypromotionsdiscountsbonusescommunicationconsumerscustomer relationsaverage checkrestaurantsРозробка програм лояльності у сфері ресторанного бізнесуArticle