Солоненко, А.2025-04-022025-04-022023Формування маркетингових стратегій на будівельному ринку житлових та нежитлових будівельhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8400У статті розглянуто теоретичні та практичні питання формування маркетингових стратегій. Описані основні поняття маркетингу й маркетингової стратегії розвитку підприємства. Охарактеризовані формування та реалізація стратегій розвитку підприємства на будівельному ринку житлових та нежитлових будівель.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингмаркетингові стратегіїмаркетинг в будівництвістратегії розвитку підприємствастратегії на будівельному ринкуmarketingmarketing strategiesmarketing in constructionenterprise development strategiesstrategies in the construction market.Формування маркетингових стратегій на будівельному ринку житлових та нежитлових будівельArticle