2025-02-062025-02-062024-03-29Файвішенко, Д., (від. ред.). Журналістика та реклама: вектори взаємодії. Державний торговельно-економічний університет. https://doi.org/10.31617/k.knute.2023-03-29978-966-918-125-1https://doi.org/10.31617/k.knute.2023-03-29https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/5704У тезах доповідей науково-практичної конференції висвітлено особливості та механізми впливу інформації на свідомість людини і суспільства, новітні технології рекламних комунікацій та етичність їх використання, стан та перспективи розвитку журналістської та рекламної діяльності в Україні; відображено результати досліджень науковців, молодих вчених, аспірантів та студентів щодо новітніх напрямів розвитку журналістики та рекламних комунікацій. Матеріали подано в авторській редакції. Відповідальність за зміст мате ріалівнесуть автори.ukAttribution 4.0 InternationalЖурналістика та реклама: вектори взаємодіїThesis