Некряч, М.2025-01-212025-01-212024Некряч, М. (2024). Маркетингове стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 257–261). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4822The article analyzes the strategic initiatives of LTD «Vodafone Enterprice Ukraine» (Vodafone for short) in managing marketing and competitiveness. It examines the impact of investments in network modernization and the expansion of 3G and 4G coverage on the increase in the number of subscribers and revenue growth. Marketing strategies that contribute to increasing customer satisfaction and loyalty are also discussed.Стаття аналізує стратегічні ініціативи ТОВ «ВОДАФОН ЕНТЕРПРАЙЗ ЮКРЕЙН» (скорочено Vodafone) у сфері управління маркетингом і конкурентоспроможністю. Розглядається вплив інвестицій у модернізацію мережі та розширення покриття 3G і 4G на ріст кількості абонентів і збільшення доходів. Також обговорюються маркетингові стратегії, що сприяють збільшенню задоволеності клієнтів та лояльності.ukмаркетингове управліннястратегічне управлінняконкуренто¬спроможністьінвестиції3G4Gзадоволеність клієнтівмобільний зв’язокmarketing managementstrategic managementcompetitivenessinvestmentscustomer satisfactionmobile communicationМаркетингове стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємстваArticle