Дзененко, Н.2025-10-072025-10-072025Дзененко, Н. (2025). Формування комунікаційних стратегій: теорія і практика. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (178–183). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11546У статті розглядаються теоретичні аспекти формування комунікаційних стратегій в умовах сучасного бізнес-середовища. Аналізуються основні типи комунікаційних стратегій, їхнє значення для підприємств, а також значення вимірювання ефективності комунікаційних кампаній. Описуються ключові елементи, методи й інструменти, що дозволяють бізнесу адаптувати свої стратегії до потреб споживачів.ukAttribution 4.0 Internationalкомунікаційні стратегіївимірювання ефективностіканали комунікаціїбрендмаркетингcommunication strategiesmeasurementof effectivenesscommunication channelsbrandmarketing.Формування комунікаційних стратегій: теорія і практикаArticle178-183