Кравченко, І.2025-04-012025-04-012023Кравченко, І. (2023). Конкурентне середовище на тютюновому ринку України. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 178–185). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8316Стаття присвячена дослідженню стану конкурентного середовища на тютюновому ринку України. Розглядається сучасний стан ринку тютюнової продукції в Україні, аналізуються головні виробники та їх вплив на ринкову конкуренцію. Також проводиться аналіз та порівняння українських виробників тютюнової продукції, такі як регулювання цін та реклами, а також стан законодавства яке слідкує за галуззю тютюнового виробництва.ukAttribution 4.0 Internationalконкуренціятютюновий ринокключові виробникирівень монополізаціїбрендинг тютюнової продукціїcompetitiontobаcco mаrketkey mаnufаcturerslevel of monopolizаtionbrаnding of tobаcco products.Конкурентне середовище на тютюновому ринку УкраїниArticle