Свиридюк, А.2025-01-242025-01-242024Свиридюк, А. (2024). Маркетингова стратегія збутової діяльності підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 130–135). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/5054The article discusses. the effectiveness of the sales marketing strategy in modern business, which determines the success of any enterprise on the market, the theoretical foundations of the formation of the sales marketing strategy are given, in particular, the sales policy, which includes aspects such as assortment, pricing, sales channels and customer relations. It is proposed that the analysis of the sales policy is a key success factor, as it allows the enterprise to understand the needs of the market and develop competitive advantages.У статті розглянуто. ефективність маркетингової стратегії збуту у сучасному бізнесі, яка визначає успіх будь-якого підприємства на ринку, наведено теоретичні засади формування маркетингової стратегії збуту, зокрема збутову політику, яка включає аспекти такі як асортимент, ціноутворення, канали збуту та відносини з клієнтами. Запропоновано аналіз збутової політики виявляється ключовим чинником успіху, оскільки він дозволяє підприємству розуміти потреби ринку та розвивати конкурентні переваги.ukмаркетингова стратегіязбутова діяльністьтеоретичні засадиформування стратегіїканали збутусегментація ринкупозиціонування брендуSWOT-аналізПортерівський аналізматриця Ансоффаmarketing strategybusiness activitytheoretical approachesstrategy formulationdistribution channelsmarket segmentationbrand positioningSWOT analysisPorter’s analysisAnsoff matrix.Маркетингова стратегія збутової діяльності підприємстваArticle