Дубовик, Б.2025-01-212025-01-212024Дубовик, Б. (2024). Система маркетинг менеджменту торговельного підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 227–233). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4815The article analyzes the peculiarities of the development of the marketing management system of a trade enterprise. The essence of the concept of «marketing management» and its components are revealed. A model of implementation of the marketing management system of a trade enterprise has been developed.У статті проаналізовано особливості розробки системи маркетинг менеджмент торговельного підприємства. Розкрито сутність поняття «маркетинг менеджмент», його складові. Розроблено модель реалізації системи маркетинг менеджменту торговельного підприємства.ukмаркетинг менеджментсистема маркетинг менеджментмаркетинг менеджмент торговельного підприємстваmarketing managementmarketing management systemmarketing management of a trade enterpriseСистема маркетинг менеджменту торговельного підприємстваArticle