Бондаренко Олена СергіївнаПавленка Олександра Володимировича2025-01-052025-01-052024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2108ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАПавленко О.В. Цифрові технології в маркетинговій діяльності сервісного центру (за матеріалами ФОП Головня Владислав Денисович (сервісний центр Moriss Coffee) – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам використання цифрових інструментів в маркетинговій діяльності підприємства. Досліджено маркетингове середовище та визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу, визначено роль цифрових технологій у реалізації завдань маркетингової діяльності, представлено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності на основі використанням цифрових технологій. Ключові слова: цифровий маркетинг, цифрові технології, сервісний центр, маркетингова діяльністю. Pavlenko O.V. Digital technologies in the marketing activities of the service centre (based on the materials of FOP Golovnya Vladyslav Denysovych (Moriss Coffee service centre) – Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 Marketing under the educational programme Digital Marketing. – State University of Trade and Economics. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the use of digital tools in the marketing activities of the enterprise. The marketing environment is studied and the strengths and weaknesses of the enterprise are identified. As a result of the analysis, the role of digital technologies in the implementation of marketing tasks is determined, recommendations for improving marketing activities based on the use of digital technologies are presented. Keywords: digital marketing, digital technologies, service centre, marketing activities.ukЦифрові технології в маркетинговій діяльності сервісного центруBook