Голенач, А.2025-03-102025-03-102024Голенач, А. (2024). Розроблення інноваційної маркетингової політики підприємства в умовах технологічних змін та еволюції споживацького попиту. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Розвиток організації: організаційні перетворення, ефективність, конкурентоспроможність: Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с. 368 –373). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7221У статті проаналізовано сутність поняття «інноваційного маркетингу». Виокремлено ключові ознаки успішного виведення нового продукту на ринок з використанням маркетингових інструментів. Визначено механізм формування та впровадження інноваційної маркетингової стратегії підприємства, охарактеризовано його основні етапи.ukAttribution 4.0 InternationalРозроблення інноваційної маркетингової політики підприємства в умовах технологічних змін та еволюції споживацького попитуArticle368 –373