Козак, І.2025-03-172025-03-172024Козак, І. (2024). Теоретичні засади формування revenue менеджменту готелю. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 88–92). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7626У статті проаналізовано такі ключові фактори: актуальність revenue менедж¬менту для готельного бізнесу, підкреслюється його значення в умовах конкуренції та ринкових змін; основні принципи revenue менеджменту, включаючи прогнозування попиту, управління ціноутворенням, сегментацію клієнтів та управління інвентарем; теоретичні підходи до формування revenue менеджменту, зокрема економічна теорія попиту та пропозиції, маркетингова сегментація та використання інформаційних систем управління доходами (RMS). А також у статті обґрунтовано важливість використання сучасних технологій та інструментів для ефективного управління доходами, що сприяє підвищенню рентабельності та конкурентоспроможності готелів, теоретичні підходи до формування revenue менеджменту, економічна теорія попиту та пропозиції The article analyzes the following key factors: the relevance of revenue management for the hotel business, emphasizing its importance in the context of competition and market changes; basic principles of revenue management, including demand forecasting, pricing management, customer segmentation and inventory management; theoretical approaches to the formation of revenue management, in particular, the economic theory of supply and demand, marketing segmentation and the use of revenue management information systems (RMS).ukAttribution 4.0 Internationalrevenue менеджмент у готельному бізнесіуправління доходамипрогнозування попитууправління ціноутвореннямсегментація клієнтівуправління інвентареммаркетингова сегментаціяінформаційні системи управління доходамипідвищення рентабельностіконкурентоспроможність готелів revenue managementhotel businessdemand forecastingpricing managementcustomer segmentationinventory managementeconomic theory of supply and demandmarketing segmentationrevenue management systems (RMS)modern technologies in revenue managementprofitabilitycompetitiveness of hotelsТеоретичні засади формування revenue менеджменту готелюArticle88–92