Женжера, М.2025-03-112025-03-112024Женжера, М. (2024). Стратегії виходу українських підприємств на галузеві ринки ЄС. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.64–69). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7454У статті автор розглядає стратегії виходу українських підприємств на галузеві ринки Європейського Союзу. Зокрема, автор аналізує ключові аспекти таких стратегій, як адаптація до стандартів ЄС, сертифікація та стандартизація продукції, розробка маркетингових та цінових стратегій, а також цифрові стратегії для успішного виходу на європейські ринкиukAttribution 4.0 Internationalукраїнські підприємствастратегії виходугалузеві ринки ЄССтратегії виходу українських підприємств на галузеві ринки ЄСArticle64–69