Пилипчук, Р.2025-04-022025-04-022023Пилипчук, Р. (2023). Оцінка сучасного стану організації івент-маркетингу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації . Комунікації в системі маркетингу підприємств України: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 64–69). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8375У статті досліджено теоретичні та практичні аспекти івент-маркетингу як способу просування комерційного та індивідуального брендів. З’ясовані характеристики маркетингових заходів за допомогою яких виробник встановлює безпосередній контакт між клієнтом (продуктом, брендом) та аудиторією. Досліджено сучасні підходи до планування та організації маркетингових заходівukAttribution 4.0 Internationalівент- маркетингпросуваннябрендплануваннямаркетингова комунікація event marketingpromotionbrandplanningmarketing communicationОцінка сучасного стану організації івент-маркетингуArticle64–69