Чута, Д.2025-03-122025-03-122024Чута, Д. (2024). Моделі міжнародного бізнесу: сутність і порівняльна характеристика. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.199–204). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7533У статті розглядається моделі міжнародного бізнесу та їх вплив на ефективність діяльності підприємства на глобальному ринку. Проаналізовано важливість вибору доцільної моделі здійснення міжнародної діяльності з метою ефективної адаптації до умов глобального ринку, реалізації потенціалу та досягнення конкурентних переваг. Обґрунтовано необхідність комплексного підходу до вибору моделі міжнародного бізнесу, що базується на глибокому розумінні міжнародних ринків, специфіки їхнього функціонування, потенціалу та врахування стратегічних цілей та ресурсів підприємства на зовнішніх ринкахukAttribution 4.0 Internationalміжнародний бізнесмодельконкурентні перевагиглобальне середовище international businessmodelcompetitive advantagesglobal environmentМоделі міжнародного бізнесу: сутність і порівняльна характеристикаArticle199–204