Настич, Е.2025-04-022025-04-022023Настич, Е. (2023). Формування бренд-комунікацій підприємства на основі стратегічного аналізу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації . Комунікації в системі маркетингу підприємств України: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 136–143). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8409В статті проаналізовано можливості врахування факторів зовнішнього середовища та перспектив розвитку роздрібного підприємства. Обґрунтовано доцільність формування бренд-комунікацій на основі стратегічного аналізуukAttribution 4.0 Internationalстратегічний аналізбрендкомунікаціяSWOT-аналізустратегія strategic analysisbrandcommunicationSWOT analysisstrategyФормування бренд-комунікацій підприємства на основі стратегічного аналізуArticle136–143