Бойко Маргарита ГригорівнаГолуб (Кашиної) Наталії Сергіївни2025-01-182025-01-182024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4317ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАГолуб (Кашина) Н.С. Маркетингова стратегія суб’єкта сфери гостинності.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних засад формування маркетингової стратегії в готельному бізнесі, передумовам формування маркетингової готелю «Geneva» м. Тернопіль та розробці заходам по її реалізації. Ключові слова: готельний бізнес, маркетинг, маркетингова стратегія, конкурентне середовище Golub (Kashina) N.S. Marketing strategy of the hospitality enterprise. - Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Management and business administration in the field of hospitality” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the formation of a marketing strategy in the hotel business, the prerequisites for the formation of a marketing hotel “Geneva” in Ternopil. Ternopil and the development of measures for its implementation. Keywords: hotel business, marketing, marketing strategy, competitive environmentukМАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ СУБ’ЄКТА СФЕРИ ГОСТИННОСТІBook