Даценко, А.2025-03-182025-03-182024Даценко, А. (2024). Інноваційні стратегії суб’єкта гостинності для сегментів vip споживачів. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Luxury industry: глобальні та локальні виклики: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання (с.14–18). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7721У статті розглянуто особливості надання готельних послуг для гостей VIP-сегменту. Досліджено основні напрямки формування маркетингових стратегій для даного типу гостей та сучасні тенденції в формуванні обслуговування цього сегменту, особливості їхніх потреб в індустрії гостинності. Розглянуто приклад формування успішних стратегій у підприємствах готельного господарства преміального класу.ukAttribution 4.0 Internationalпреміум-сегментіндустрія гостинностісучасні тенденціїмаркетингові стратегіїpremium segmenthospitality industrymodern trendsmarketing strategies.Інноваційні стратегії суб’єкта гостинності для сегментів Vip споживачівArticle