Ткалич, О.2025-03-172025-03-172024Ткалич, О. (2024). Корпоративні стандарти якості послуг міжнародної готельної та ресторанної мережі. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с.42–46). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7609У статті розглянуто корпоративні стандарти якості послуг міжнародних готельних та ресторанних мереж. Досліджено ключові аспекти стандартів, включаючи управління персоналом, інтеграцію інноваційних технологій, управління ресурсами та лояльністю клієнтів. Акцентовано увагу на ролі універсальних стандартів у забезпеченні стабільної якості послуг у різних країнах, а також на важливості адаптації до нових викликів, таких як екологічна стійкість та розвиток цифрових технологій.ukAttribution 4.0 Internationalкорпоративні стандартиякість послугміжнародні готельні мережіресторанні мережіуправління персоналомінноваціїекологічна стійкістьцифрові технологіїcorporate standardsservice qualityinternational hotel chainsrestaurant chainspersonnel managementinnovationsenvironmental sustainabilitydigital technologies.Корпоративні стандарти якості послуг міжнародної готельної та ресторанної мережіArticle