Ганишнюк, М.2025-08-042025-08-042023Ганишнюк, М. (2025). Критерії формування іміджу психолога як соціально-психологічного феномена. У С. М. Миронець (Ред.), Організаційна та економічна психологія. Психологічне забезпечення професійної діяльності працівників торговельно-економічного спрямування (с. 13–17). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/10599У статті розглянуто положення, що визначають зміст вивчення іміджу психолога. Проаналізовано наукові праці, які присвячені вивченню питання та проблематиці іміджу, зроблено висновки про поняття «професійний імідж психолога» – певний образ людини як фахівця, професіонала своєї справи, який формується в свідомості суспільства під впливом його професійних та особистих якостей.ukAttribution 4.0 Internationalкритерії формуванняіміджпсихологсоціально-психологічний феноменformation criteriaimagepsychologistsocio-psychological phenomenon.Критерії формування іміджу психолога як соціально-психологічного феноменаArticle