Цибульська, Л.2025-04-022025-04-022023Цибульська, Л. (2023). Маркетингові інструменти у сфері малого і середнього бізнесу України. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 268–275). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8337У статті розглянуті основні види маркетингових інструментів. Особливості їх використання у сфері малого та середнього бізнесів. А також пропозиції щодо доцільності застосування маркетингових інструментів.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингові інструментималий бізнессередній бізнесрекламазбутбрендингпрограми лояльностімаркетингmаrketing toolssmаll businessmedium businessаdvertisingsаlebrаndingloyаlty progrаmsmаrketing.Маркетингові інструменти у сфері малого і середнього бізнесу УкраїниArticle