Шамрай, М.2025-01-212025-01-212024Шамрай, М. (2024). Маркетинг у створенні конкурентних переваг підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 320–325). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4834This article describes the relationship between marketing and competitiveness, the main elements of the marketing mix and the main needs of consumers. It also describes the importance of constant monitoring of the company’s market positions and quick response to changes, through the formation of competitive advantages, and how exactly marketing activities affect the company’s competitiveness is indicated.У цій статті описано взаємозв’язок маркетингу та конкурентоспроможністю, наведені основні елементи маркетингового комплексу та основні потреби споживачів. Також описано важливість постійного контролю ринкових позицій підприємства та швидкого реагування на зміни, через формування конкурентних переваг, вказано як саме маркетингова діяльність впливає на конкурентоспроможність підприємства.ukконкурентоспроможністькомплекс маркетингуконкурентна перевагавзаємозв’зокпотребифакториcompetitivenessmarketing mixcompetitive advantagerelationshipneedsfactorsМаркетинг у створенні конкурентних переваг підприємстваArticle