Позня, Г. В.2025-01-152025-01-152024Позня, Г. В. (2024). Особливості мотивації працівників дошкільної освіти. У С. М. Миронець (Ред.), Організаційна та економічна психологія: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання (с. 116–119). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/3877The article analyzes scientific literature on psychology, pedagogy, and management to determine the state of research on the problem; generalization of domestic and foreign experience in managing the motivation of the professional activity of employees of preschool educational institutions. The concept of the essence and peculiarities of managing the motivation of the professional activity of employees of preschool educational institutions is considered by studying the main motives of the professional activity of employees and developing criteria for managing the motivation of professional activity.У статті проводиться аналіз наукової літератури з психології, педагогіки, менеджменту для визначення стану дослідження проблеми; узагальнення вітчизняного і закордонного досвіду з управління мотивацією професійної діяльності працівників дошкільних навчальних закладів. Розглядається уявлення про сутність та особливості управління мотивацією професійної діяльності працівників дошкільних навчальних закладів шляхом вивчення основних мотивів професійної діяльності працівників та розроблення критеріїв управління мотивацією професійної діяльності.ukмотивація, педагоги, дошкільна освіта, управління, motivation, teachers, preschool education, managementОсобливості мотивації працівників дошкільної освітиArticle