Муханова Діана2024-11-122024-11-122020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/1094ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність теми. Cвіт не стоїть на місці, а прогресує день за днем. Технології поглинають наш світ і дають вихід на ринок новим наукам, професіям, стратегіям та методам ведення бізнеса. Більшість вітчизняних підприємств зазнають проблем та збитків, так як не крокують у ногу з часом та не правильно організовують свою діяльність. Наряду з новими технологіями зростає роль й маркетингу, який дозволяє отримувати більші прибутки та й ще бути конкурентоспроможнім підприємством, не тільки на всеукраїнському ринку, а й в міжнародних форматах. Маркетинг допомагає досліджувати та аналізувати ринок споживачів, конкурентів, також допомагає правильно вибрати стратегії впровадження, розвитку, просування товарів та послуг, допомагає визначити методи формування попиту на продукцію, а також моніторити та усувати головні проблеми його продажів на ринку тощо. Отже, актуальність обраної мною теми полягає у тому, що правильно організована маркетингова діяльність допоможе підприємству не тільки розвиватися та удосконалюватися на внутрішньому ринку, долаючи всі незгоди, які може принести зовнішнє середовище, а ще й виходити на нові зарубіжні ринкиОрганізація маркетингової діяльності виробничого підприємства (за матеріалами ТОВ «Еко Соя Плюс», м. Чернігів)Other