Каращук, С.2025-01-172025-01-172024Каращук, С. (2024). Рекламна кампанія торговельних підприємств. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 18–24). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4184The article is aimed at highlighting the basics, essence and importance of the organization of an advertising campaign in the activities of domestic enterprises. In the course of the study, the main definitions of an advertising campaign were given, and the types of advertising campaigns were given. The structural and functional model of the advertising campaign was also studied.Стаття спрямована на висвітлення основ, сутності і значення організації рекламної кампанії в діяльності вітчизняних підприємств. В ході дослідження було наведено основні визначення рекламної кампанії, та наведено види рекламної кампанії. Також було досліджено структурно-функціональну модель рекламної кампанії.ukрекламарекламна кампаніярекламні ціліadvertisingadvertising campaignadvertising goalsРекламна кампанія торговельних підприємствArticle