Чуніхіна Тетяна СергіївнаХарсун Анастасії Максимівни2025-01-052025-01-052024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2156ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАХарсун А.М. Бренд-комунікації підприємства з видання книг. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньо- професійною програмою «Бренд-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет. – Київ 2024. У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні аспекти застосування брендкомунікацій в діяльності видавничого підприємства, досліджено підходи до створення стратегій бренд-комунікаційної політики книжкового видавництва та управління їх реалізацією. Визначено пріоритетні напрями розвитку брендкомунікаційної політики ТОВ «КНИГОЛАВ», розроблено організаційноекономічні заходи щодо просування бренду книжкового видавництва та оцінено очікувані результати їх впровадження. Ключові слова: бренд-комунікації, бренд-комунікаційна політика, брендкомунікаційна стратегія, книжкове видавництво, маркетинг, PR. Kharsun A.M. Brand communications of a book publishing company. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing" educational program "Brand Management". - State University of Trade and Economics. - Kyiv 2024. In the final qualification work, the theoretical aspects of the application of brand communications in the activity of a publishing company were investigated, approaches to the creation of strategies for the brand communication policy of a book publishing house and the management of their implementation were investigated. The priority directions of development of the brand communication policy of "KNYGOLAV" LLC were determined, organizational and economic measures for the promotion of the book publishing brand were developed, and the expected results of their implementation were evaluated. Keywords: brand communication, brand communication policy, brand communication strategy, book publishing, marketing, PR.ukБРЕНД-КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА З ВИДАННЯ КНИГBook