Колодяжний Ярослав Володимирович2025-12-152025-12-152025Колодяжний Я.В. (2025) Маркетингові цифрові технології суб’єкта готельного/ресторанного бізнесу. 241 «Готельно-ресторанна справа» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/13043ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАКолодяжний Я.В. Маркетингові цифрові технології суб’єкта готельного/ресторанного бізнесу. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2025. У кваліфікаційній роботі досліджено маркетингові цифрові технології, що використовуються суб’єктом ресторанного бізнесу «Il Molino» (м. Київ). Проаналізовано характеристики підприємства та ефективність застосування цифрових маркетингових інструментів. Визначено основні напрямки вдосконалення маркетингових цифрових технологій для підвищення конкурентоспроможності закладу. Надано рекомендації щодо оптимізації цифрових маркетингових стратегій та оцінено їхню ефективність. Ключові слова: маркетингові цифрові технології, ресторанний бізнес, Il Molino, аналіз, удосконалення, конкурентоспроможність.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalМаркетингові цифрові технології суб’єкта готельного/ресторанного бізнесуBachelor Thesis