Жданюк, А.2025-04-032025-04-032023Жданюк, А. (2023). Цифровізація системи розподілу підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 278–291). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8464У статті проаналізовано основні теоретичні засади цифровізації системи розподілу підприємства, в тому числі поняття цифрової трансформації та її впливу на ефективність та гнучкість розподільної системи. Також розглянуто важливість забезпечення кібербезпеки та захисту від кібератак у процесі цифрової трансформаціїukAttribution 4.0 Internationalцифровізаціясистема розподілупідприємствоефективністьінфор¬маціягнучкістьадаптивністькібербезпекакібератаки digitalizationdistribution systementerpriseefficiencyinformationflexibilityadaptabilitycyber securitycyber attacksЦифровізація системи розподілу підприємстваArticle278–291