Мошковський, М.2025-04-032025-04-032023Мошковський, М. (2023). Аналіз цифрової поведінки користувачів інтернет-каталогу на ринку B2B. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 334–341). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8489У статті досліджується сутність аналітики поведінки користувачів веб-сайту для b2b сегменту. Розглянуто способи відслідковування поведінки користувачів на сайті та ефективні прийоми підвищення активності клієнтів та здійснення ними конверсійних дійukAttribution 4.0 Internationalвеб-аналітикаb2b ринокшлях споживачаповедінка споживачаконверсіяклієнтоорієнтованість web-analyticsb2b marketcustomer journeycustomer behaviorconversioncustomer orientationАналіз цифрової поведінки користувачів інтернет-каталогу на ринку B2BArticle334–341