Лук’яненко, К.2025-01-242025-01-242024Лук’яненко, К. (2024). Реклама в маркетингових комунікаціях будівельного підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 64–68). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/5040The article examines the main strategies of using advertising by Magok brand, focusing on its impact on the target audience and the effectiveness of marketing initiatives. Examples of successful campaigns with the use of advertising tools are analysed in detail, and the impact of these measures on the financial performance and overall competitiveness of the enterprise is assessed.У статті розглянуто основні стратегії використання реклами TOB «ТБК Магок», зосереджуючись на її впливі на цільову аудиторію та результативність маркетингових ініціатив. Детально проаналізовано приклади успішних кампаній із застосуванням рекламних інструментів, а також оцінено вплив цих заходів на фінансові показники та загальну конкурентоспроможність підприємства.ukмаркетингова стратегіярекламні інструментикомунікація із споживачамирозвиток брендуmarketing strategyadvertising toolscommunication with consumersbrand developmentРеклама в маркетингових комунікаціях будівельного підприємстваArticle