Романенко, К.2025-04-012025-04-012023Романенко, К. (2023). Рекламна політика ПРАТ «МОНДЕЛІС УКРАЇНА» на зовнішніх ринках. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів: Збірник наукових статей студентів (с. 67–72). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8274В статті досліджені підходи та стратегії рекламної політики, які використовує ПрАТ «Монделіс Україна» для просування своїх продуктів на зовнішніх ринках. Зосеред¬жу-ючись на глобальних марках, таких як Oreo, Milka, Cadbury і Trident, стаття проаналізована діючу рекламну стратегію компанії та її вплив на збільшення свідомості про бренди та популярність продукції.ukAttribution 4.0 InternationalРекламна політика ПРАТ «МОНДЕЛІС УКРАЇНА» на зовнішніх ринкахArticle67–72