Цись, К.2025-01-222025-01-222024Цись, К. (2024). Цифрові технологiї у брендингу ТОВ «Макарiв Пеллет». У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 203–208). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4981The article examines the relevance of implementing digital technologies in the branding processes of the industrial enterprise «MAKARIV PELLET» Special attention is given to the importance of integrating social media to enhance brand recognition and market competitiveness.У статтi розглянуто актуальнiсть впровадження цифрових технологiй у процеси брендингу промислового пiдприємства «МАКАРIВ ПЕЛЛЕТ». Особлива увага придiляється важливостi iнтеграцiї соцiальних мереж для пiдвищення впiзнаваностi бренду та конку-рентоспроможності на ринку.ukцифровi технологiїсоцiальнi мережiрозвиток брендупромислове пiдприємствоdigital technologiessocial networksbrand developmentindustrial enterpriseЦифрові технологiї у брендингу ТОВ «Макарiв Пеллет»Article