Кліменчук, М.2025-01-212025-01-212024Кліменчук, М. (2024). Бренд-менеджмент у стратегічному розвитку дослідницької агенції. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 168–173). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4787The article is devoted to the issue of brand management as the main capital (Brand Equity), as well as its formation by outlining the key directions of development of research agencies, tools of effective maintenance in the presented industry.Стаття присвячена питанню управління брендом як основного капіталу компанії, а також його становлення через окреслення ключових напрямків розвитку дослідницьких агенцій, інструментів ефективного підтримання в галузі.ukбренд-менеджментстратегічний розвитокдослідницькі агенціїриноквимірbrand managementstrategic developmentresearch agenciesmarketdimension.Бренд-менеджмент у стратегічному розвитку дослідницької агенціїArticle