Гуцалюк, Ксенія Михайлівна2025-04-032025-04-032023Гуцалюк, К. (2023). Зміни маркетингу українських брендів після початку повномасштабної війни (на прикладі компанії «Нова пошта»). У Д. С. Файвішенко, & Є. В. Шкуров (Ред.), Україна у просторі соціальних комунікацій: суспільство, медіа, рефлексії війни (до річниці героїчного спротиву російському вторгненню). Сучасні тренди журналістики, реклами та PR (с. 273–281). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8478ukAttribution 4.0 InternationalЗМІНИ МАРКЕТИНГУ УКРАЇНСЬКИХ БРЕНДІВ ПІСЛЯ ПОЧАТКУ ПОВНОМАСШТАБНОЇ ВІЙНИ (НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ «НОВА ПОШТА»)Thesis273–281