Кушнірьова Дар'я2024-10-242024-10-242020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/873ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАСучасний етап розвитку суспільства – це шлях до повного переходу усіх сфер життя до мережі Інтернет. Тому зараз проблема необхідності ведення комерційної діяльності в мережі Інтернет є гостро актуальною. Інтернет – це середовище, що розвивається найбільш динамічно, що відкриває широкі можливості перед творчими людьми. Зміна стилів відбувається настільки швидко, наскільки це можливо собі уявити, при цьому відбувається постійне поліпшення існуючих і поява нових методик розробки. Ці методики ведуть до виникнення нових тенденцій і шаблонів, які, в свою чергу, стають основою для створення безлічі різноманітних веб-сайтів. Сучасне суспільство сьогодні справедливо можна назвати інформаційним. Люди звикли отримувати значну частину інформації з інтернету: переглядати новинні сайти, спілкуватися в соціальних мережах, отримувати нові знання. Всесвітня мережа все більше інтегрується в наше життя. Також важливою особливістю сучасного життя є звичка людей використовувати велику кількість різних послуг, конкуренція серед яких дуже велика. Згодом фірми, що надають послуги, усвідомили важливість інтернету і необхідність створення власних сайтів, оскільки в протилежному випадку люди, які звикли черпати інформацію з глобальної мережі, можуть ніколи про них не впізнати. Створення свого веб-сайту стало важливо для будь-якого бізнесу, в тому числі і для дитячих таборів. Саме це і є найважливішим фактором при виборі мережі Інтернет, як інструменту просування дитячого табору. Ринок української реклами в мережі Інтернет постійно розширюється та вдосконалюється, збільшується питома вага національного рекламного продукту, зростає професійний, технічний та технологічний рівень рекламного дискурсу та Інтернет-реклами загалом. Інтернет зробив і продовжує робити дуже сильний вплив на формування і розвиток українського інформаційного суспільства. З розвитком мережі Інтернет змінюються підходи до управління бізнесом і рекламою, як однієї з його складових частин. За чисельністю аудиторію Інтернет вже перевищив багато традиційних ЗМІ, тому при виборі мережі Інтернету, як інструменту просування дитячого табору треба чітко розуміти на кого націлене рекламне повідомлення і чи є цільова аудиторія рекламованого продукту активними користувачами мережі Інтернету.Розроблення інтернет-рекламної кампанії закладу дитячого відпочинку та оздоровлення (за матеріалами ТОВ «Хороша івент-агенція», м. Київ)Other