Гопанчук, Ірина ГригорівнаШашенко, Світлана Юріївна2025-01-152025-01-152016Гопанчук, І. Г., & Шашенко, С. Ю. (2016). Українська мова у діловому спілкуванні. Київський національний торговельно-економічний університет. https://doi.org/10.31617/np.knute.2016-130 Gopanchuk, I., & Shashenko, S. (2016). The Ukrainian language in business communication. Kyiv National University of Trade and Economics. https://doi.org/10.31617/np.knute.2016-130978-966-629-758-0https://doi.org/10.31617/np.knute.2016-130https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/3899THE UKRAINIAN LANGUAGE IN BUSINESS COMMUNICATION The aim of the course is to improve oral communication skills required in professional activities and to improve spelling skills. The course is aimed at professional training, deepening knowledge of stylistics (primarily official business and scientific style), expanding vocabulary, reviewing typical business style phrases (clichés) and eliminating surzhik phrases, studying the Ukrainian language etiquette, and the peculiarities of its functioning in official situations.Мета курсу – вдосконалення вмінь і навичок усного спілкування, необхідного в професійній діяльності, та вдосконалення правописних навичок. Спрямовано на професійну підготовку, поглиблення знань зі стилістики (насамперед – офіційно-ділового і наукового стилю), розширення лексичного запасу, розгляд типових мовних зворотів (кліше) ділового стилю та вилучення суржикових словосполучень, вивчення українського мовного етикету, особливостей його функціонування в офіційних ситуаціях.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalукраїнська моваділове спілкуванняпрофесійна комунікаціяетика мовленняофіційно-діловий стильлексикаграматикамовний етикетдокументообігпублічні виступикореспонденціямовна культураthe Ukrainian languagebusiness communicationprofessional communicationethics of speechofficial business stylevocabularygrammarlanguage etiquettedocument flowpublic speakingcorrespondencelanguage cultureУКРАЇНСЬКА МОВА У ДІЛОВОМУ СПІЛКУВАННІTHE UKRAINIAN LANGUAGE IN BUSINESS COMMUNICATIONBook