Миронець Сергій МиколайовичПронь Аліна2025-01-062025-01-062020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2333ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність. У сучасній Україні існує ситуація постійної трансформації освітньої системи, коли змінюються орієнтири освіти. Згідно з результатами досліджень, з 32 не англомовних країн Європи Україна перебуває на 28 місці 31 Для того, щоб підняти наші позиції та відкрити англомовний ринок для українців, МОН розробило та затвердило Концепцію розвитку англійської мови в університетах, яка передбачає, що до 2023 року рівень володіння англійською на рівні В1 буде обов'язковим для вступу на бакалавра. Тестувати рівень англійської планують на ЗНО або інших скринінгових тестах. Таким чином, це зумовлює популярність репетиторства та спеціалізованих шкіл з вивчення англійської мови. Докорінна перебудова і кардинальні зміни системи освіти послужили лейтмотивом підвищення вимог до професіоналізму, компетентності педагогічного працівника 1, підвищеної уваги до результативності його професійної діяльності. Така ситуація часто виявляється стресогенною дляних, оскільки перевищує їх наявний адаптаційній потенціал. Все це зумовлює актуальність психологічного забезпечення та оптимізації адаптаційного потенціалупедагогічних працівників. Вивченням проблеми адаптаційного потенціалу в педагогічній сфері займалися такі вчені як О. Кокун 18, З. Курлянд 22, С. Посохова 40, О. Солодухова 48, С. Шевченко 53 та іншіukПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АДАПТАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПРАЦІВНИКІВOther